Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Maria - 19 oktober 2011 12:30

 

Mums detta skulle jag vilja ha till fredags/lördags gott i helgen, men jag hinner väl ändra mig några tusen gånger. Hade varit gott med smörgåstårta också.. mmm.. fan vad gott, och länge sen jag åt det. Jag var ju bjuden över på just smörgåstårta den 2 oktober till Jessica, men då hade jag inte någon möjlighet att gå dit då Vidar inte var sitt kryaste. :/

Av Maria - 19 oktober 2011 11:20

Jag är så sjukt jävla less på att sitta vid den här datorn.

Jag är så sjukt jävla less på att fotografera.

Jag är så sjukt jävla less på att städa.

Jag är så sjukt jävla less på att vi inte har någon/-ra bra förvaringar här hemma.

Jag blir så sjukt jävla less då jag inte vet vad jag ska göra med alla våra saker som inte har någon plats, utan ligger, ÖVERALLT, utsprida, typ.

Jag är så sjukt jävla less på att inte veta vad jag ska göra då jag får min plötsliga "infall" och vill göra nåt, något med händerna, något kreativt.

Jag blir så sjukt jävla less då jag tänker på att jag förmodligen aldrig kommer få ett jobb jag kommer trivas med, eller får ett jobb överhuvudtaget!


Det finns så sjukt jävla mycket som jag är och blir less på.. verkar det som.


Jag har fått plötsliga illamånden i några dagar nu, det bara kommer rätt som det är, håller i sig en stund och sedan bara försvinner! Som i går t.ex när jag stod och stekte köttbullar (mamma scan, blä blä blä) kom detta plötsliga illamående, det slutade med att jag åt en liten klick stuvade makaroner till middag. Och NEJ jag är inte gravid! Men det kanske har att göra med att det snart är den tiden på månaden då man förändras en del i humör och sätt.


 

Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards