Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Maria - 11 oktober 2011 19:55

Men åh! Jag ångrar redan att jag la ut alla de där bilderna från min fotopromenaden, varför gjorde jag det? jag är ju inte nöjd över hälften utav dem. :/ Skräp bilder! Vissa har ingen skärpa, andra är i rörelseoskärpa och.. blä! Okej, jag ska plocka ut de bilder som jag faktiskt är någorlunda nöjd med och som jag kanske kan tycka att är värd att spara, här kommer dom;


         

Plus denna som jag glömde ladda upp i förra inlägget;

 

Av Maria - 11 oktober 2011 19:09

Den här dagen har väl inte varit den roligaste.. det har inte hänt något speciellt allt. Eftersom vi redan hade grattat Mollan i helgen var vi inte över till henne idag. Så jag har väl mest bara suttit och lekt i elements och kollat bloggar, fotosidan och fb hela dagen. När Vidar har sovit och Thor tittat på teven har jag suttit i sovrummet vid datorn, när Vidar har varit vaken har jag tagit in datorn till köket och suttit där medans pojkarna har lekt på golvet. Jag har inte haft någon ork till något idag.. lite nytta/måsten har det väl blivit.. diskning, en maskin tvätt tvättad och hängd och matlagning.. det vanliga måstena.

Imorgon är det dagis för Thor igen, hoppas den dagen kommer kännas/bli "roligare" än denna dag.


Några bilder från min fotopromenad jag tog i går.


                               

Av Maria - 11 oktober 2011 10:31

I dag är det Mollans dag! Hon blir hela 7 år just i dag. Hoppas hon får en jättebra dag!

Grattis Molly!


 

Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards