Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Maria - 25 juni 2008 19:41

Så idag har det inte hänt mycket.. blåst har det gjort ute.. så vi. jag och barnen har hållt oss inomhus.


Snart ska jag natta barnen.. tyckte dom ska få stanna uppe lite länge.. dom har ju faktikst sommarlov.


Mamma med familj skall ju eventuellt kom upp och hälsa på den 20 eller 21/7. Men jag vet inte hur länge dom kommer stanna om dom kommer..

Vet inte hur vi ska sova heller.. det luktar fortfarande mögel uppe säger gubben, även fast inte jag känner nån lukt. Så helst borde vi väl flytta ner våra sovplatser.. igen.. hm..


Sonen ögoninflammation hade nästan gått bort, men nu har han varit kladdig i ögonen igen.. :(

Och förskyld och hostig som bara den är han också , fortfarande. Även dottern är lite små förskyld och hostig.


Orkar inte skriva mer.. har ont i huvudet..

ikväll ska jag titta på Leila bakar.. har ju aldrig haft möjlighet att titta på det förut eftersom jag valde Grey´s Anatomy förre Leila när det gick..


Jaja.. måste väl gå och natta barnen då.. snart..


Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards