Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Maria - 3 juni 2008 15:31

Idag har det varit och är fortfarande vaaaaarmt ute!!!! Och ännu varmare blir det ju när man är ut och går i solens strålar. Svetten har runnit på mig så det har sett ut som om jag precis klivit ur duschen :S

Båda barnen har varit på sina dagisar idag, jag gick alltså en lång promenad efter jag lämnat båda på sina dagisar. Och fy vad varmt! När jag kom hem såg jag även att jag hade bränt mig.. såklart! Jag hade ju glömt att smort in mig med solskyddsfaktor... typsikt..!


Annars när barnen har varit på sina dagisar har jag diskat lite, bäddat sängar och lite sånt där.. suttit här en sväng. Jag var även ner till källaren en sväng och letade efter barnens pool, men hittade jag nån då??? NÄ! Vi har säkert slängt den eller nåt medans vi flyttade hit här vi bor nu. *suck*

Vill ha vatten spridare! Gu, vad skönt.. även jag skulle nog stå i den eller liknande.. en dag som denna.


På fredag blir det 2 års kalas på dagen och då har vädergubbarna tydligen sagt att det kommer vara 29 grader varmt ute!!!! *pust* Och på kvällen ska vi bort till några vänner och fira nationaldagen. Synd jag inte har en sverigetröja, linne eller nåt.. då skulle jag haft den på mig då. Jag vill ha!!! Även fast jag inte är svensk.. (utan finsk). Men ändå!


Nämen nu måste jag ta och börja med maten tror jag.. hm.. det blir nog förmodligen köttfärsbiffar idag igen.. eller köttfärslimpa.. får se vad jag orkar.



Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards