Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Maria - 18 juni 2008 10:31

Ja, som sagt jag är lite små stressad idag.. har mycket jag ska börja göra och hinna göra..

Måste åtminstone ringa till några ställen och höra om dom behöver nå extra folk eller vikarie. Jag måste även ringa hon som har hand om vikarier och praktikanter på älderboendet jag "ska" praktisera på från den 11 september.

Om jag ska sy en kjol/klänning är det dags att börja idag om jag ska hinna till på fredag..

Och sen det gamla vanliga.. städa, diska, ja allt sånt där trist.


Jag vet att det var massor mer.. men jag har ju glömt hälften.

Lika bra det kanske, annars skulle jag väl stressa sönder mig.


Hoppas även jag kan fixa barnvakt nu snart så jag även får gå ut och gå en sväng... Eller om inte annat så får jag höra med gubben efter han slutat jobba för dagen om han orkar passa barnen en timme eller så. Så jag kan sticka ut själv och gå.


Igår blev det en liten tårtbit ivarjefall.. jag fick ju så dåligt samvete att bara sitta och lyssna på lilla tant M som prata på om att det var så bra att vi kom så vi kunna äta en massa tårta.. :S

Jag fick även en tröja av Fru E en "rosa" , fin var/är den. Ska kanske sy fast två band på baksidan på den så man kan knyta en liten rosett på ryggen.


Nä, nu måste jag sätta lite fart om jag ska hinna få nåt gjort idag!






Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards