Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Maria - 31 januari 2009 17:34

Idag bakade jag lite mera choklad kladd muffins.. blev så sugen!

Och lite senare kom Fru Y och hämtade barnen som skulle komma upp till henne och herr E och sova över där. Det var väl tänkt att det bara var dottern som skulle komma med upp.. men dom tyckte att även sonen skulle komma med. Så då fick det blir så.

Så efter dom åkt har jag mest bara saknat dom jätte mycket.. så jag och gubben har varit ut och slö åkt bil.. vi var även in på affären och mötte herr L och Fru E utanför med sin ny bil. Den är jätte fin! Jag önskar vi hade en sån fin bil!

Jag valde chips till middag.. medans gubben valde potatis med köttbullar i gräddsås.. få se hur mycket han får i sig.

Vi var även in på macken och hyrde en hyr film.. action.. vi pratade om att hyra en komedi, men eftersom vi inte kunna hitta en ändaste som lät någorlunda vettig fick det bli action istället. Den ända som lät någorlunda bra.

Vi har även tänkt att vi eventuellt kommer sova nere på madrasser inatt.. få se hur det kommer få för mig inatt.. om jag kommer sova.. jag som är så van vid att ha sonen liggandes sprakandes brevid mig...... Hoppas bara han sover bra hon farmor sin, det gör han säkert! :)

Jag klippte även dottern idag.. inte så mycket.. men lite.. jag toppade till en början, men sen bara fortsatte jag att klippa lite här och där.. det blev väl som det blev.. hon är så fin! Och jag tror nog hon blev nöjd. Strax efter klippningen så lyckades hon ju självklart hä tuggumi i håret.. "jippi".. klipp, klipp..


hmz... vet inte vad jag ska hitta på nu.. men nåt mer orkar jag inte skriva..




Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards