Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 29 juni 2015

Av Maria - 29 juni 2015 19:29

Igår, dag nio med Ritalin var inge speciell. Jag satt inne hela dagen vid datorn, spela och skrev. 

 

Idag, dag tio med Ritalin har jag väl inte kännt av den nå speciellt. Fast jag vet inte.. den påverkar mig säkert, men jag vet inte hur. Min vän kan se och känna skillnad på mig. Hennes uttryck "-Du är mer adhd nu än vad du var innan medicin." Själv känner jag att jag äntligen får ut all den där energin som har krypit runt i kroppen på mig och gjort mig stressad och fått mig att känna mig sjukt rastlös. Missförstå mig inte nu, rastlös är jag fortfarande. Men inte alls på samma sätt. Stress känner jag också, men inte alls lika mycket eller på samma sätt. Vissa grejer jag gör vet jag inte om det är ritalinen som gör eller som det bara är jag..? 

 

 

 

 

Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards