Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 26 juni 2015

Av Maria - 26 juni 2015 12:48

Dag 7 med Ritalin.

 

  • irritation från hell.
  • låg
  • ljudkänslig
  • orkeslös

Idag är det inte en bra dag. Vakna av tjat, gjorde frukost, tog ritalin. Satte mig här. Ingen ork. Alla ljud får mig att psyka ur totalt. Jag känner mig äckligt låg och jag vet inte varför. Börjat spela spel på fb igen, skit spel.. jag vet var det dalar då. Neråt... Jag klarar inte av att svara i telefonen längre.. igen. Klarar inte av att prata med folk. Skriva går bra och förhoppningsvis kommer det gå bra att prata, umgås med min vän senare idag då jag tänkte gå över till henne. Jag behöver duscha, men har skjutit på det... inte likt mig, alls. 

 



Min nya idol. Hennes musik/röst får mig lugn. 

Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards