Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Maria - 22 juli 2012 09:11


I fredags och lördags jobbade jag med ansiktsmålning inne i fränsta på bykrogen, fränstafesten.

På fredagen var det rätt lite folk, dom kom till gratis tårtan, "clownen" och godisregnet, sedan drog alla hem. Jag blev hemskickad tidigare, skulle egentligen jobbat till arton, men fick gå redan vid sexton? sjutton? aja. Synd på pengarna man förlora, men hur kul är det att sitta ensam på en bänk i ett tält och frysa och inte ha nåt att göra, inge kunder!?.. Så det var trist att det inte var mer folk/barn.


       


 


På lördag började det inte komma folk förns vid närmare tre tiden tror jag.. ordentligt med folk alltså, det kom väl nån då och då innan tre också, men inte många. Men vid tre vart det kö vid ansiktsmålningen, kul! Äntligen något att göra! :D Tusen tack alla barn som kom till fränstafesten och ställde upp för ansiktsmålning!

Embla och Thor var även med på lördagen, dom tyckte det var mycket långtråkigt i början då det inte kom nåt folk, men när det började strömma in folk blev det nog bättre, roligare. Dom sa åtminstone att det var jättekul! Thor sa att han aldrig skulle glömma den dagen, han gillade clownen en hel del tror jag, Trixy. :) 


     


 





Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards