Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Maria - 6 juni 2011 21:49

Igår gick jag och barnen iväg till parken en sväng. Jag hade skit trist, men barnen hade nog rätt roligt. Det var rätt mycket folk i parken, det gick folk och kom folk den halvtimmen vi var där.. fast sen fanns det ju ett gäng som jag tror hade "bosatt" sig där.


 


Idag har vi firat Thor hela dagen! Min lilla pojke blev hela stora fem år! Vi började dagen med sång, födelsedagsmorgon fika och paket. Sedan har allt rullat på i "sin takt"...Thor har nog haft en jättebra dag och han har lekt med alla saker han fått. När alla gäster hade varit hit och grattat honom kom han skuttandes in i köket där jag stod och frågade; "Mamma, när kommer det mer gäster?" Min söta pojke! :)Det blev en sen kväll för båda barnen, Embla somnade i soffan och Thor somnade nyss... fast han är ju ledig imorgon, vilket inte Embla är.


                   

Dagens middag, grillad hamburgare, gott! :)

 

Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards