Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Maria - 15 november 2011 07:28

Kan något göra en mer irriterad och på dåligt humör??? Tisdag är den dag jag brukar få ha "vilodag" eftersom Thor är ledig från dagis denna dag. Så det är bara Embla som behöver kliva upp och göra sig klar för skolan, detta brukar gå so en dans på rosor och vara klar i tid så hon även hunnit sett på teven innan skolan, men dom senaste gångerna då soffan är reserverad och hon inte kan se på teven när hon är klar, så då har hon varit långsammare än långsammast! Idag tog det en HALV TIMME för henne att klä på sig!!!! WTF! Just nu äter hon frukost.. borsta tänderna tog en 5-10 min. Jag får ont i magen av all denna stress. Blä.

Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards