Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Maria - 21 januari 2011 15:09


Midja: 86 cm

Där magen är som störst: 103 cm

Stuss: 111 cm


Vikt: 79,6 kg


Så då har jag alltså gått ner sen jag senast stod på vågen för kanske en vecka sedan.. då vägde jag 81,9 kg. Bra början med andra ord.. och då hade jag dessutom uteslutat promenaderna helt denna vecka, nice.. :D Spännande att se vad jag väger nästa vecka..


















Av Maria - 21 januari 2011 14:30


2010


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Allmänt

Av Maria - 21 januari 2011 14:18


2009

                                                                                                                                                                                   


2010


                                                                                                                                                                                                                                                                    Allmänt

Av Maria - 21 januari 2011 11:50

I dag fyller bloggen 3 år! Jag har bloggat i TRE år! Och bara därför måste jag ju göra något extra så varsågoda ---> Alla bilder jag knäppt och lagt upp i bloggen genom åren!


2008

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              


2009


                                                                                                                             <

Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards