Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Maria - 11 januari 2011 13:09

Jag och gubben har nu räknat veckor på Vidar sedan han föddes, så med andra ord är han redan 4 månader enligt oss, men hur gör ni andra med era små bebisar räknar ni veckor eller går ni efter datumet då bebisen blev född och räknar månader?


Snart ska våran lilla Vidar få testa sin första smakpotion, det blir spännande! Jag har tänkt ge honom potatismos som första provsmakning. :)




 


Jag har även gjort en tårta som finns att kika på inne på min tårtblogg, ditt hittar ni igenom länken på höger sida eller genom att klicka på bildlänken nedan. :)


 

Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards