Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Maria - 24 augusti 2009 14:18

Argh!!! Jävla tvättmaskin! Så fort jag ska tvätta lite kläder så börjar den jävlen hoppa runt som nån jävla kanin!.. Åh!

Och vad fan är det med alla mygg??? Vart fan kom dom miljontals ifrån???

Och min lugg får jag snart nåt nerv släpp på.. snart ryker allt hår.. igen.. vilket betyder att jag kommer att se ut som, jag vet inte vad.. hemsk!


Och ont i magen har jag bara att tänka på imorgon.. fy fan.. och inte har jag kläder att ta på mig nu heller, eftersom jag inte kan tvätta.. suck!!!!


Nu måste jag fan rita eller måla.. eller nåt.. det är ändast då jag kan släppa allt och ta det lungt, inte stressa, va less m.m


Av Maria - 24 augusti 2009 11:58

Jag fick schemat för denna termin förra veckan så på måndagar kommer jag vara "ledig".. eller snarare inte behöva åka upp till skolan. Skönt!..

Men imorgon ska jag upp och då åker jag efter jag lämnat dottern på förskolan.

Gruvar mig, så ont i magen.. mår nästan illa.. usch! Jag ser inte fram emot sv A & B och inte heller matten.. fy, engelskan däremot ser jag fram emot! :)


Nåja, idag blev sonen hemma.. usch jag höll nästan inte på att somna igår kväll jag bara låg och gruvade mig(, för skolan).. imorgon ska sonen till dagis igen. Då åker han med gubben, halv sju ska han vara på dagis.


Nu måste jag nog fixa väskan tills imorgon.. så jag får med alla böcker och block och sånt jag ska ha med.


p.s jag har laddat upp lite bilder på bdb också..


Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards