Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Maria - 17 februari 2009 16:31

Igår var jag upp till grannbyn Å och trodde jag skulle ha Engelska A och Samhällskunskap.. hade jag det tro.. NÄ!.. Engelska läraren var hemma med sjukt barn och samhällsläraren var borta och plugga. Just typiskt när man själv dyker upp, dyker inte lärarna upp istället. Inte fick jag nåt gjort då heller.. kanske ett matte tal, men det var väl så gott som allt.

Jävligt irritersamt.. jag kom även fram till att jag får mycket mer gjort när jag stannar hemma.

Så idag stannade jag hemma, barnen skjutsade gubben till dagis.

Så, så fort jag hade ätit frukost så började jag plugga. Så nu har jag skrivit klart bokrecentionen.. om den blev nått bra har jag ingen aning om.. jag får väl se vad svenska läraren har att säga om den.

Annars hann jag räkna ett matte tal också innan jag måste hämta barnen på dagis.




Bokrecentionen tog nämligen sin tid + att gubben var hem på lunch tiden och då passade jag på att bära in lite pellets/diska och äta..


Så ja, mer fick jag ivajefall gjort och mer hinner jag få gjort innan kvällen är slut.. om jag vill. Imorgon ska jag upp och plugga lite matte har jag tänk. Det är skit trist, men det måste ju bli gjort.. hmz.. :/


Nu måste jag börja med middan.. gubben ville äta när han kom hem så.. så det är väl bara att sätta fart!


Tatuerade grisskinn 16/2, det gick lika dåligt som sist! Blä!


Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards