Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Maria - 11 februari 2009 10:49

Störda jävla bloggjävel!!!..


Just det.. jag hade skrivit ett rätt så långt inlägg och så när jag väl ska spara är jag inte inloggad längre.. blä!..


Jaja.. börja om från början, börja om på nytt!...


Igår var vi hemma pågrund av smittorisk för andra skull. Barnen var krya och glada medans jag mådde skit! Jag hade sån jävla huvudvärk så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.. jag hade så ont så jag mådde as illa! blä!

Det funkade inte efter 2 ipren så jag bestämmde att vi skulle gå ut en sväng jag och barnen. Det var ändå bara -15 grader ute så.. inte så kallt som det varit tidigare på dagen.. Den friska luften hjälpte nog lite för huvudvärken försvann.. tills jag kom hem och innan för dörren igen.. grr..

Mådde apa!..

 Det var ett tag sen coop la ner nu.. men ..


Så senare på kvällen tog jag 2 brus alvedon och hoppades på att dom skulle hjälpa.. men njä..

Gubben kom hem mitt på dagen igår han med.. hans mage krånglade + att han kände sig illamående.. men innan han kom hem var han först till grannbyn Å och handlade två små gröna askar med "under"(berg).

Man ska tydligen ta/dricka dom om man vill hålla sig ifrån magsjuka.. smakar skit!.. Beskt så satan!.. uscha.. Men för gubben hjälpte dom direkt.. själv har jag ingen aning.. jag mådde ju inte på det sättet som han när jag drack min.. hm.. jaja..



Imorse när jag vaknade hade jag fortfarande ont ihuvudet.. så det blev eeze till frukost för min del!.. Nu känns det bra i huvudet igen!!!! :)


Idag fyller Herr E år!!!!! GRATTIS!



Imorgon ska vi iväg till dagisar och "skolor".. hoppas jag!..

Men nu ska jag läsa andras bloggar.. om någon har skrivit något nytt.

Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards