Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 20 april 2008

Av Maria - 20 april 2008 19:39

Ja, äntligen hittade vi igen tummen som var spårlöst försvunnen. Eller rättare sagt vart det gubben som hittade igen honom. Han var i dotterns vinter jacks ärm!? Hur han hamnade där vet vi inte, antingen var det väl dottern som lagt han där eller så var det sonen själv som lagt han där.. hm..

Jaja huvudsaken är att han är hittad igen! Kanske sonen sover ordentligt inatt, vilket han inte har gjort utan tummen. Han kanske rent av somnar av sig själv som han brukat.. och så kan fallet faktiskt vara..för det är väldigt tyst inne i "sovrummet".


Idag tog vi fram trehjulingen och dotterns cykel så barnen har varit ute i vår vädret och cyklat lite (och blåst såpbubblor). Vi tog en långpromenad till gubbens morfar och mormor, dottern cyklad dit. Än har hon stödhjulen på, men hon måste ju få lära sig cykeln innan vi tar bort dom heller höjer dom.


Vi var in till barnens farfar också, men det blev en snabb sväng.. dottern hade ont i magen och så. Men när vi väl var hemma har allt varit lungt med hennes mage.


Gubben åkte in till stan och skulle kolla på nån bil som fanns på blocket.. få se om han kommer hem med en "ny" begagnad bil eller inte.


Ikväll har jag lust att se på någon bra film och det går ju faktiskt en på teven.. men eftersom den håller på så länge vet jag inte om jag får se den.. gubben ska ju upp tidigt på jobb imorgon.


Nä, nu ska jag gör nåt.. eller nåt..

Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards