Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 12 april 2008

Av Maria - 12 april 2008 21:11

Idag har det inte blivit mycket gjort..

Jag har knäppt en del foton på dottern, diskat och bakat cupcakes (första gången jag gjort cupcakes)..

Cupcakes:n gjorde jag när min vän J tittade över en sväng.. eller ett tag..

Vi gjorde Choklad dekoration tillsammans till cupcakes:n. Hon gjorde jätte fina! :)

Nu har jag druckigt två corona och tagit det lungt efter att barnen har gått och sova, så skönt när dom sover.. dom båda har varit hopplösa idag.

Jag var ut och rökte en sväng på dagen och när jag kommer in sitter dotten i någon underlig ställning halvt under min säng..

Jag; "-Vad gör du gumman?"

dottern; "-Kissar."

Jag får nå jäkla utbrott... "- VA FAN!!!!"

Nåja hon hade med andra ord pinkat på golvet.. och vad var hennes försvar?.. Jo, "- Min större kusin M från byn kissa också på golvet.."

Argh!!!!

Dottern fick sen skura golvet själv, vet inte.. kanske jag var lite för hård mot henne.. :/

Men hon tyckte det var kul att skura golvet så det var ju bra.


Nä nu ska jag hitt på nått..


Bild på cupcake:sn... (jag vet det ser lite ut som bajskorvar uppe på dom.. speciellt den längst ner i höger hörnet.. :S )

Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards