Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Maria - 10 mars 2008 17:46

Idag ringde jag min vän M och hörde om hon och barnen (två av barnens kusiner) hade lust att komma över. Vilket dom hade! :)

Så innan dom kom stressade jag runt och plockade ihop det värsta och började med disken men hann tyvärr inte klart med den innan dom kom.


När dom väl var här dukade jag fram lite fika.. kaffe, mjölk, chokladrutor och paj med vanlijsås. (så nu är äntligen pajen och chokladrutorna slut! Så nu slipper man bli frestad!)


Efter ett tag fick barnen bada lite. Och sen var det bus och spring.

Jag släpade upp några säckar och en kartong med kläder och tyger nerifrån källaren.. gav bort en del faktiskt! Ska väl fortsätta gå igenom resten av säckarna vi har i källaren så man äntligen har ett tvättrum man kan gå i. När jag orkar vill säga.


Imorgon ska jag jobba på en förskola i köket, helt själv!!!! Har aldrig varit i det köket förut så jag hoppas jag hittar det jag behöver. Jag har i vilket fall som helst enkel lunch att göra, korv med mos. Det borde ju inte vara så svårt. Den värsta delen är att jag ska svara i telefon.. svara är väl inga problem, men vad jag ska säga och så är ett problem..  :S

Så ja, man kan ju säga att jag är lite smått nervös! Men om jag fixar det och allt går bra så kanske, kanske det finns en chans att man får jobba nå fler gånger där. :) Pengar behöver man ju alltid! Och jag trivs i kök(, bara det inte är mitt eget.. )




Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards