Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 31 januari 2008

Av Maria - 31 januari 2008 15:54

Idag bestämde jag mig för att få bort disken.. vilket gick sådär. Fram tills att jag hörde kattorna morra och jama högt (en av dom). Jag tänkte såklart att dom busa/bråkade som dom brukade göra fast lite värre då eftersom dom lät så elakt. Så jag skrek lite på dom att lugna ner sig och lägga av. Nåväl sen upptäckte jag att det var Dora som hade ont i nåt av sina ben. Så fort han gick så jamade han av smärta. Så jag struntade i disken och gick och skrev med min vän på msn som är väldigt för djur. Vi bestämmde att hon sku komma över och titta på han. Vilket hon gjorde. Och så fick hennes och mina barn leka lite tillsammans ett tag. Och som vanligt när våra barn är tillsammans blir det lite av små kaos här hemma.

Även min andra vän som var in igår och vi pratade och drack kaffe var in en sväng idag. Jag hoppas hon kanske kan komma över nåt nästa vecka också då vi kan prata/planera lite mera och självklart dricka mera kaffe. :)

Kanske när barnen är på dagis!


Med Dora vet jag inte riktigt hur det är med än, det kan vara att han har vrickat eller gått snett eller nåt. Han har legat och sovit hela dagen.. fast det är inte så ovanlig när det är han, det gör han annars med.. ibland.

Hoppas han går/mår bättre snart.


Idag har jag inte..

  • fått nått tvättat
  • dammsugit
  • diskat klart
  • städat överhuvudtaget

Idag har jag fått...

  • besök av vänner
  • kokat/druckigt kaffe
  • pratat
  • tagit det lite lungt..

-------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2008 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards