Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Maria - 31 augusti 2012 20:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Maria - 31 augusti 2012 13:23

Ansökan om ID har nu lagts på hyllan ett tag, vet inte hur jag ska gå tillväga. Det blir ju så jävla dyrt, hur jag än vänder och vrider på det. I vilket fall som helst har jag väl några funderingar angående detta som jag ska ta upp med min handläggare på AF, så fort jag kontaktar honom (han har dock semester nu denna kommande vecka, så det blir väl efter den veckan som jag får kontakta honom). 


Jag återkontaktade ÅFA idag, igen.. via mail, då jag inte har fått något nytt svar ifrån dom angående min(-a) el-räkningar. Jag fick snabbt svar tillbaka, så få se nu hur det blir med det.. 


Jag trivs fortfarande bra hos Håkki, önskar jag kunde få vara där typ jämt, alltid. Hade dock som sagt inte haft emot fler uppgifter där, men jag trivs mycket bra! 


Nu skulle jag behöva försöka plocka ihop lite här hemma, ser ut som skit, grejer överallt, barnvecka.

Skulle även behöva ta mig på nån affär.. få se hur det blir med det.

Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards