Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Maria - 16 april 2012 20:00

Idag fick jag veta något som jag aldrig hade kunna gissat!.. Satt på praktiken och pratade med tjejerna då vi kommer in på ämnet; "mig", av någon anledning, nåja i vilket fall som helst så berättar jag lite om mig själv, hur jag är som person m.m  pratar om helgen och mycket mycket mer. I vilket fall som helst berättar jag då vilka svårigheter jag har med vissa saker och att jag brukar beskriva mig som blyg och försiktig, HA!, tyckte visst Tina, hon hade då absolut inte uppfattat mig som blyg eller försiktig utan öppen och utåt, och det redan första dagen då vi träffades! :O Gissa om jag vart paff! What the... !? Aja det var ju mer än vad jag visst, kanske man har förändrats en del trots allt, ändå. ?

           


Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards