Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Maria - 25 mars 2012 12:52

I går var vi på 4 års kalas till Basse, han fick en pruttkudde + en pruttslime av oss. Och vi fick tårta, jag åt faktiskt en liten bit + en rulltårtebit (jag som inte ens brukar gilla rulltrårta, men jag kände att jag måste smaka..) I morgon blir det en promenad, skitsamma ifall jag har en fet jävla blåsa undet foten, gör säkert ont som fan om et går hål på den, men hej! någon gång blir det.. så skitít!


 

I dag åker barnen till pappa för pappaveckan. Så jag tänkte packa, men det var ju lättare sagt än gjort.. inge rena kläder i princip... :S Har tvätt-tid 13.. Men det kommer ju inte vara torrt fören vid typ sju... aja.. 


Nu ska jag gå och tvätta!


 

Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards