Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Maria - 3 februari 2012 14:01

Jag väntar fortfarande på en bättre dag... den tycks då aldrig komma och det börjar verkligen göra mig deprimerad och less. Väldigt trött är jag också, känns som jag inte har sovit på över en vecka eller så. Idag är jag lovad att jag ska få pengar ifrån soc, men än har jag inte fått nåt. Som tur är så har jag nog allt hemma för helgen och på söndag åker barnen till Henrik för pappavecka så vi klarar nog oss. Det är väl räkningarna jag gruvar mig mest över..  skulle ju vilja betala dom så fort som möjligt, men det är väl bara att vänta på "dom dära pengarna". :/


"Ni vet vart jag bor, ni som vet var jag bor". jag citerar mig själv... jag är av någon anledning sjukt sällskapssjuk. Sällskapssjuk har jag väl alltid varit, men aldrig så här.. skit jobbigt.



Tar mig en skvätt kaffe och hoppas att humöret stiger.

 

Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards