Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Maria - 3 april 2011 13:22

Kattpiss uppdatering.. Pisslukten är ÄNTLIGEN borta, den var nog borta redan i går/förr går. Och nej, jag tror fortfarande inte att det var sängkläderna det satt i. Jag kröp på alla fyra och luktade på golvet för att hitta nåt.. och jag tyckte jag kunde känna en svag lukt av kattpiss här under datorn.. hm.. så jag skurade lite till, dammtorkade överallt och flyttade bokhyllan till "andra" väggen. Huvudsaken kattpiss lukten är borta! Seger!


Just nu tar jag en liten paus från dagens städande, och känslan jag får är, trött... känns som om jag inte sovit alls, även fast jag vet att jag har gjort det. Det är bara jag och Vidar hemma just nu, vi har varit det ett bra tag. SKÖNT, tystnad i mina öron, behövligt, JA! Fast Vidar protesterar väl lite då och då och letar efter lite uppmärksamhet då jag städar. Nä, nu är det nog bäst jag fortsätter göra något, annars lär jag väl bli sittandes här... resten av dagen, ja.



Thor

 

Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards