Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Maria - 31 augusti 2010 08:13

Igår satt jag och sonen ute och väntade och väntade och väntade på att dottern skulle komma hem.. men ingen dottern dök upp.. och eftersom klockan hann bli ca. 14:45 och hon fortfarande inte hade dykt upp bestämde sonen och jag att vi skulle gå och se vart hon tagit vägen (det brukar ju ta lite extra tid för henne att komma hem nu när hon går själv men inte en halv timme..) Nåja.. precis när vi svängde in på skolgården kommer dottern gåendes emot oss tillsammans med en fritisfröken. Dottern hade med andra ord stått på skolgården och väntat på gamm-omma. Hon trodde att hon skulle hämta efter som hon hade släppt av henne på morgonen.. stackar min flicka! Så nu har jag förklarat för henne att om jag inte har sagt något annat så ska hon alltid gå hem själv. Men jag har så dåligt samvete bara att veta att hon stått där på skolan och sett sina kompisar åka en efter en och ingen som kom och plockade upp henne. Min stackars flicka! Hon tycks inte bry sig så jätte mycket om det.. men jag har som sagt väldigt dåligt samvete..    

Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards