Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Maria - 13 maj 2010 17:54

Imorgon går jag in i vecka 22.. och det märks verkligen att det är en liten där inne, han sprattlar på som bara den till och från. Just nu håller han nog på att vända sig.. gör en kullerbytta eller nåt.. obehagligt.. men strax är han nog klar.


Jag har upptäckt att fjärkontrollen får ett eget liv när jag lägger den på nedre delen av magen när jag ligger ner. Det är skoj.   Än kan inte gubben känna några rörelser, men han har som sagt sett när zappen har sitt egna liv.


 


Namn till lilla, grubblar vi på för fullt.. inte det lättaste måste jag säga.. svårt när det ska vara pojknamn.. flicknamn har jag ju haft klart sen låååångt innan jag änns blev gravid... men nu är det ju pojknamn som behövs, så vi får grubbla vidare.. och försöka bli överens om nåt namn.


Imorgon beger vi oss iväg till fru y och herr e, det ska bli trevligt. Skönt att få komma bort från hemma och komma till trevligt sällskap.. få se 'om jag kommer ihåg att ta med filmen till fru y imorgon också.. vädergubbarna har ju lovat regn hela dagen imorgon, men vad skulle det göra, vi har ju som sagt trevligt sällskap trots allt!   


Idag har graderna legat på +17 ute.. men det har varit mulet hela dagen.. och snart kommer det nog regn också.

Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards