Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Maria - 18 mars 2010 14:24

Efter lektionerna jag hade uppe på skolan idag ställde jag mig inne vid biblioteket och små kikade på folk som var och tittade på min utställning. Det var riktigt skoj att se.. tänk att folk vill titta på nåt jag gjort!!!!???.. Medans jag stod där och kikade i ungefär en kvart.. om änns det, var det tre personer som var in och tittade.    I vilket fall som helst vandrade mina tankar iväg där jag stod och kikade på dom.. vilken besvikelse det måste vara för dom som läst om min utställning i tidningen där han som skriver om den "erotiska laddningen".. och folk som enbart åker och kollar på utställningen för just "erotisk laddning".. Jag menar det är ju inte mycket av det som hänger som är "erotiskt".. hm.. fast det är väl ca. så där 3-4 st teckningar/målningar som är med nån tjej som är lätt klädd.. typ..  Så, vilken besvikelse för dom..


  


Foto: Micke Engström


Dom som ännu inte har varit och tittat på utställningen och skulle vilja göra det har fortfarande några dagar på sig att fara och kika.. ända till 23/3.. den 24/3 kommer jag vara där och plocka ner allt.


Öppentiderna (vid utställningen)

Måndag och torsdag: 11:00 - 19:00

Tis, ons och fre: 11:00 - 16:00

Lördag: 11:00 - 14:00

 

p.s det kommer inte att komma upp någon prislista.. så skulle någon råka vara intresserad utav något på utställningen så är det bara att hojta till.. tyvärr är inte allt till salu. d.s

Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards