Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Maria - 7 november 2010 11:29

 

I går hade vi halloweenmys här hemma, först var vi över till tant Margit där vi blev bjudan på tårta och kaffe/saft, Embla och Thor hade klätt ut sig halloweenigt. :)


...ni får ursäkta den suddiga bilden...

   


När jag kom hem, barnen stannade kvar nere hos farfar och Eva medans gubben åkte på affräne och skjutsade hem mig. Så, ja när jag var hemma gjorde jag det lite halloweenit i teverummet där vi skulle mysa framför en film senare på kvällen, Draktränaren heter filmen (skitbra!!!).


   


Men innan fimtittningen och myset blev det lite middag. Jag rullade lite köttbullar och kokade spaggetti (i grön karamellfärg). Barnen åt nästan inget.. det var inget gott sa dom, dom gillar bara "riktiga" köttbullar sa dom! Och med "riktiga" menar dom köpta!.. som om dom skulle vara riktiga.. *onda ögat*

Nåja mysigt hade vi sedan resten av kvällen.


Nu är det bara att invänta nästa "helg", Lilla Jul.. eller är det nåt innan dess..?

Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards