Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 27 september 2009

Av Maria - 27 september 2009 15:54

Så igår hade vi 25 års kalas här hemma. Fullt med folk var det.. tills alla åkte.. då blev det väldigt tomt!..

Men det var väldigt trevligt med kalas just för att man fick träffa lite folk. Tack för alla presenter!

Jag hade lagat två smörgåstårtor.. än finns det lite kvar, av den mindre tårtan.. men den tar även slut ikväll. *nickar*

Bullar och kakor vi hade fått ifrån tant Margit tog slut i ett nafs. Även cupcakesen jag bakade...


Idag har jag haft såååå tråkigt!.. då blev det facebook.. jajemensan!.. Men där var det lika tråkigt..

Tänkte jag skulle varit ner till källaren och städat i det stora rummet som vi har där nere.. men det blev inte långvarit alls.. Sonen stod och skrek och grät helt hysteriskt när han inte fick vara med mig.. Så det blev ingenting städat. Bättre lycka nästa gång... imorgon måste jag plugga.. usch och blä!


Nä, nu ska jag nog ta mig en bit smörgåstårta som middag.. är lite hungrig känner jag..


Snyggt med kattmaten och kattsanden man ser i bakgrunden då.. :S

  


Den här mackan fick jag som grattis fika av gubben när jag fyllde år.. (+kaffe)..

  

Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards