Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Maria - 25 oktober 2009 11:05

Finn ett fel! det är inte lakanet på dörren eller högarna på bordet..Flört

 

  


  

Igår blev det en lung kväll och dag. Skönt! Jag satt med papper och penna halva dagen och fixa ett nytt memory spel till ungarna., disney tema. Dom blev väl sådär.. bättre kunna dom ha blivit, men jag tappade tålamodet mot slutet så de blev hastigt ifyllda.. inte så snyggt. men men.. ungarna är nöjd! Huvdsaken är väl det, antar jag.


Ungarna fick äta rester (lasange) från dagen innan eftersom jag fixade med memory spelet fram till ca kl. 19:00. Dom ville ju ha lördags godis dom.. gubben hade ju köpt en hel del.. gott, men illamående blev ivarjefall jag.. :S Sonen åt och åt och åt.. jag kan inte fatta att han inte kräktes, eller mådde dåligt. Vi blev tvugna att ställa undan godiset för att få han att sluta äta.. sådan mor sådan son.


    

Det ser kanske inte så mycket ut, men det var faktiskt väldigt mycket!



..svaret på finn ett fel...

  

..så kan det gå när ingen ser på..

Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards