Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Maria - 4 oktober 2008 11:30

Eller vad säger man???.. :)

Så igår bakade jag kanelbullar.. och som vanligt när jag bakar kanelbullar blir dom rätt stora, men goda blev dom. Idag ska jag frysa in dom.. kanske inte alla, eftersom det är kanelbullens dag så ska jag väl lämna några få framme ifall det skulle dyka upp någon på kaffe idag.

Fru Y och Och herr E var nyss hit hälsade på och hade med sig stora påsar lördagsgodis åt ungarna. Så då passade jag även på att bjuda dom på kanelbullar och kaffe.

Jag har även börjat städa lite idag.. vilket behövdes.. alltså det jag har hunnit gjort än så länge är dammsugit.. och ja, det behövdes, mycket.. igen! Skura golv skulle absolut behövas, men jag orkar inte. Tvätta däremot måste jag göra! För på måndag vill jag hemskt gärna ha rena bra kläder när jag ska börja på praktiken. (hoppas jag får vikariera massor!!!!!)


Nä.. nu är det nog bäst jag fortsätter städningen.. måste diska också!..


Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards