Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 28 februari 2008

Av Maria - 28 februari 2008 18:45

Jepp.. nu har jag äntligen orkat hämta upp tvätten och hängt den till och med! När jag ändå var ner passade jag på att slänga i en maskin tvätt till... få se nu hur länge det tar innan jag orkar hämta upp den tvätten..


Jag har fotat lite idag, inte så mycket som jag villa men ändå. Nån bild blev väl bra. Nu har gubben bytt objektiv också så nu måste man ju testa det lite.. när jag har tid.


Vad tycker ni föresten om min nya snygga visningsbil.. *asgarv*..

Slängde ihop en ful bild inne på paint.. som då ska likna mig.. hehe..


Av Maria - 28 februari 2008 13:15

Suck.. jag har fortfarande inte fått upp den förbannade tvätten från maskinen. Jag är otroligt lat måste jag säga.. hur jobbigt är det igentligen att hämta upp lite tvätt från en maskin som är i källaren????!..

Nåja, huvudsaken är väl att jag får upp tvätten innan dagen är slut.


Ikväll kommer det Ghost Whisperer och The L Word! *glad*

Jag borde verkligen försöka få nåt gjort här hemma idag, men jag vet inte om jag orkar.. jag vill bara sitta här och så vill jag knäppa en massa fina kort!


Det är soligt ute idag, men stormigt.. igen!

Annars (om det inte hade stormat så) så skulle man kunnat varit ut och fotat lite.. men men. Lite små trist, om de tär sol så blåser det en jävla massa och om det inte blåser snöar det.. o.s.v


Nä, nu måste jag hämta en snus!

Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards