Mamma Marias Blogg

Alla inlägg den 2 februari 2008

Av Maria - 2 februari 2008 23:13

Idag har dagen inte varit så kul.. jag har varit deprimerad sen imorse nästan..

Så därför (imorse) så började jag att teckna lite i blyerts, men självklart så blir man ju jämt avbryten när man gör nåt.. hm.. nåja den stund jag hann rita kändes det som humöret steg lite åt det bättre. Men när jag väl hade blivit avbruten så dalade humöret ner igen.. blä..

Så ja, dagen har inte varit kul alls! Allt ser ut som skit här hemma också, men gubben och jag fyttade ivarjefall våra sovplatser som vi har haft här inne i datorummet nu ett bra tag. Så nu ska vi alla sova inne i rummet intill teverummet. Gubben passade även på att städa datorrummet nu när det inte är nåt sovrum. Gissa om det blev skönt här inne i datorrummet nu! Man kan gå på golvet utan att behöva kliva över eller på nå saker!

Så nu är det "bara" resten av huset som måste bli städat....


Jag och gubben tittade på Harry Potter och fången från Azkaban nu ikväll, och den var bra! Jag kom fram till att vi måste köpa alla filmerna + böckerna! Humöret kändes faktikst bättre efter jag hade tittat på harry potter också (och klämt i mig en påse chips, turkisk peppar, en snickers + en liten coca cola).


Och annars är barnen är fortfarande sjuka.. :(

Nu när man är på bättre humör har jag stor lust att fortsätta teckna på blyerts teckningen jag började på morse.. men, nä jag orkar inte.. klockan är mycket och imorgon blir det väl en tidig sådan så därför tänker jag lägga mig nu.


*Hoppas jag får sova inatt, nästan hela natten ivarjefall..*


Presentation


Jag är Maria. Jag har diagnosen ADHD och dyslexi jag fick min diagnos den 8/6-15 . Jag skriver om det mesta, mitt vardagliga liv, faktatexter o.s.v det som faller mig in helt enkelt.

A. A. Milnes

 

Följ mig via bloglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

One Lovely blog award.

Min blogg har blivit utdelad en;

   

Länkar

Gästbok

Jorden

Besöksstatistik

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Följare

bloglovin

RSS


Skapa flashcards